Thursday, August 27, 2009

kem pimpin siswa siri 3 dan 4...sireh pulang ke gangang

erm dah lama aku tak menulis...kununya macam tak ckup masa...erm masa juga yang aku salahkan...ehehhehehe sedar tak sedar dah ramdhan dah pun..erm..selamat berpuasa epc wat family aku yang lama dah aku tak jengah kat kampung...waaa rindu..kampung halaman...erm bl aku balik nanti mesti ibarat sireh pulang ke ganggang..sb tu aku letak tajuk post ni macmtu...erm nak kaitkan dengan 2 perkara...satu pasal yg da lama tak balik kampung tu, satu lagi erm aku kembali di kem D'Puncak Bris....erm...besh glo...aku semakin matang dan memang kesana untuk bekerja dan melaksanakan tanggungjawab..aku agak lebih tenang..dan relaks jer jalankan tugas...tapi hujan ckit...kalu selalu aku pakar dalam mendaki dan jungle tracking tapi kali ni aku hilang kuku ckit ehehehe jalan licin asyik gedebap gedebok aku tegolek...ehehehe nasib baik aku jalan paling last, kunun nak jaga dak2 tapi sebenanya tak nak bg budak nampak kalau aku jatuh...ehehehe...hah tapi aku memang takder kompromi kalau dr aspek keselamatan dak2 tu eh..aku akan letakkan keselamatan mereka yang pertama dan aku sanggup bekorban nyawa aku sendiri untuk mereka..huhuhuhu entahlah..memang aku macam tu...pimpin banyak mengajar aku..banyak mendedahkan aku pada semua sikap manusia..bergaul dengan orang-orang yang boleh dikatakan golongan atasan ataupun yang kira berpangkat macamtula...erm yang penting aku banyak belajar..dan kalau kat sekolah nanti, aku akan bantu sekolah aku dalam laksanakan aktiviti-aktiviti yang mampu untuk mempersiapkan pelajar atau murid-murid secara holistik..erm apepun aku akan jadi guru yang baik dan membina anak bangsa supaya semua boleh masuk USM!!! EHEHEHEHE UNIVERSITI apex tuuu!!!!!ehehehe bubye

No comments:

Post a Comment